søndag den 6. juli 2014

Lidt fra min julihave

Vi fik en del regn i går aftes, og det var også tiltrængt. Man kan alligevel ikke vande hele haven igennem.

På trods af tørken, ser det hele jo godt ud synes jeg. Roserne har godt nok lidt kedelige brune blade, men selve blomsterne er skønne.

Her kommer lidt billeder af det der blomstrer lige nu.

China Town

Ukendt lilje

Tobakspibe plante


Digitalis Pams Choice og stjerneskærm

Stjerneskærm

Lollipop

Ukendt daglilje

Parykbusk med middelhavs prydløg

Brun daglilje

Fyldt valmue

Nina Renaissance

Staude lathyrus

Coreopsis Early Sunrise

Leuchanthemum Aglaia

Valmuer


Hvid indianermynte

New Dawn sammen med katost

Komgelilje

Montbretie

Gul røllike Credo

6 kommentarer:

  1. Tak for kigget :-)
    Det er dejligt at se alle de skønne blomster, glæder mig til, mit udvalg af blomster bliver forøget.

    SvarSlet
  2. Hej Gitte.Hvor har du mange dejlige blomster...........skal vist have flere liljer næste år..
    Min hvide staude lathyrus er også begyndt at blomstre.
    Fint match mellem din New Dawn og katost.
    Og smukke stjerneskærm.
    Vi ses snart knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Gitte
    Tænk at få regn, hvor er du heldig :) Det ser flot ud det hele, især din hvide indianermynte lagde jeg mærke til, den er flot.

    SvarSlet
  4. Hej,
    Sikke en blomstringstid i haven. Dem helt mørke stjerneskærm er flot. Ja alle planterne viser deres højdepunkt lige nu. Det er en herlig tid. Godt med regn til dig.

    SvarSlet
  5. Hej Gitte
    Sikke mange dejlige blomster du har i haven. Det er så dejligt, at der er kommet vand til haven. Digitalis Pams Choice og stjerneskærmen er bare skønne og perfekt sammensat.
    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  6. Hej Gitte, just found you at Lalehs blog. Never have seen such a beautiful Anis Isop before. Have to put it on my list! Thank you for introducing it to me!
    All my best from Austria and a sunny week
    Elisabeth

    SvarSlet