fredag den 17. august 2012

Præmie og planter fra blogtræf på Samsø

Da jeg kom hjem i går, lå der en pakke til mig i drivhuset. Først troede jeg at jeg havde glemt at afbestille månedens bog hos Gyldendal, men det var heldigvis ikke tilfældet.

Da jeg åbnede pakken var der dette til mig.


Jeg havde på et tidspunkt deltaget i en sms konkurrence et eller andet sted ( holder ikke selv dette blad) og jeg som ellers aldrig vinder noget havde alligevel heldet med mig.

Sommeren er kommet sent, og det bliver tidligt mørkt. Men hvor er der mange ting der blomstrer for fuld udblæsning. Det er bare med at nyde de gode dage.

Nogle af os var jo ovre på Samsø og se Lisbeth´s skønne have i maj måned. Der fik jeg byttet mig til diverse planter.

For et par dage siden fik jeg set at den rose (Ghita Nørby) som jeg fik af Lise Lotte havde 3 knopper, jubiiii.


Af Marianne fik jeg fontænegræs, og den er også så fin nu.


Her lidt billeder af alt det andet der er gang i .

stokrose

solhat




månestråle

tallerkensmækker


Limelight

fredløs

loysder wieck solbrud

eden´s smile

anis isop

Ryby tuesday solbrud


6 kommentarer:

  1. Tillyke med gevinsten.
    Sikke fine blomsterbilleder, hele haven strutter da af blomster nu.
    VH Nina

    SvarSlet
  2. Tillykke med den fine bog, der var du godt nok heldig, men du var da også heldig at få en rose af Lise Lotte, ja og fontænegræsset var også skønt. Jeg har lige stået og beundret mit, desværre er den så kun et årig, så vi må håbe, den selvsår sig.

    SvarSlet
  3. Hej, Hvor har du mange smukke blomster. Tillykke med bogen.
    Dine blomstergaver fra havetræffet ser ud til at føle sig hjemme hos dig.
    Så der er flere smukke blomster/planter på vej. God lørdag til dig.

    SvarSlet
  4. Tillykke med det hele. Nogle gange er man altså bare heldig og det bedsteer, når det kommer som en overraskelse. God weekend :o)

    SvarSlet
  5. Hvor har du dog mange smukke blomster.
    Tillykke med gevinsten.
    Gode billeder.
    Tak for kigget.

    SvarSlet
  6. Hej Gitte. Hvor har du dog mange flotte og frodige planter. Godt at rosen har fået knopper, det var en flot gave! Og sikke heldig du er at vinde, jeg plejer heller aldrig at vinde noget, når jeg deltager i konkurrencer. Jeg håber I får en rigtig god søndag med det gode vejr og ja det gælder om at nyde det store blomsterflor nu.

    SvarSlet