lørdag den 14. juli 2012

På tur i det fynske

Er lige hjemkommet, efter en uge på camping ved Faaborg. Vejret var ikke det bedste, selvom vi fik sol lørdag og søndag. Godt at vi havde et spil kort med :-) Min datter og jeg var på strøgtur i Faaborg, og selvfølgelig skulle jeg liiige tage lidt billeder af de meget flotte roser og stokroser som de har så mange af.

Her er et lille udvalg.









Inden jeg tog på ferie fik jeg taget lidt billeder fra min egen have.

fyldt valmue

storkenæb splish splash


bed ved garage

pæon ukendt

malva

stjerneskærm

New Dawn
Bed med Graham Thomas og katteurt

Vejret var desværre ikke til havearbejde efter vi kom hjem idag, men har lige været ude og klippe mange, mange snegle.

Med alt det regn der er kommet gror ukrudtet lystigt, håber det bliver vejr til at få fjernet noget af det imorgen.


6 kommentarer:

  1. Jorden er så våd, at den næsten ikke er til at arbejde med, og sneglene suk, det er frygteligt.
    Heldigvis viser du skønne billeder, det hjælper lidt.

    SvarSlet
  2. Skønt med ferie i det sydfynske Gitte og smukke smukke stokroser - her er de ikk etilnærmelsesvis sprunget ud endnu - så klimaet ér varmere fyn end på et næs i Jylland ;0)

    Krydser fingre for lidt flot havevejr - det trænger vi vist alle til :0)

    Dorthe

    SvarSlet
  3. Sydfyn når det er bedst! Smukke feriebilleder og skønne billeder fra din egen have også. Din storkenæb splish splash er fin og lever godt op til sit navn.
    Vejret har da også artet sig her i week-enden..... der loves regn, men den kommer ikke. Herlig grillaften i går, og i dag skal vi på havebesøg hos en veninde, og solen skinner endnu. Skønt med de små glæder.

    SvarSlet
  4. Hej Gitte.Velkommen hjem fra det Fynske.Ærgeligt at vejret ikke var med jer.Vi havde dejligt
    vejr på Bornholm.Kun regn den sidste dag.Der er også mange smukke stokroser og alm.
    roser derovre.Sikke fint dit lille bed ved garagen er blevet.Lægger nye billeder ind
    senere fra turen Knus Jette

    SvarSlet
  5. Velkommen tilbage. Det er skønne billeder fra Fåborg, ser romantisk ud. Jeg kan ikke mindes at jeg selv har været der, måske en ide´.

    SvarSlet
  6. Velkommen hjem igen.
    Hvor har du dog mange smukke blomster i din have.
    Dejlige billeder af de smukke stokroser og roser.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet