søndag den 20. maj 2012

Lidt mere Samsø

Selvom mange har lavet indlæg om vores blogtræf hos Lisbeth på Samsø, vil jeg nu også gerne pippe lidt med.

Det var en skøn dag. Dejligt at vi kunne samles og sejle over sammen, takket være Frk. Anemone:-)
Sikke en have der ligger der på Høneballevej.  Så smuk og frodig. Der blev taget mange billeder, og de må have et godt klima, for alle planter var jo dobbelt så store som hjemme hos os andre.

Tusind tak Lisbeth og Bent for et dejligt blogtræf, det må I gerne gentage en anden gang.

Lidt billeder skal der være fra besøget, uden kommentarer.
















Jeg kom hjem med 2 poser dejlige planter, som nu skal ud i bedene. TAK til alle jer skønne bloggere som var med.

13 kommentarer:

  1. hej Gitte.har selv lige lavet et indlæg.men tak for nogle dejlige dage.smukke billeder fra en skøn have.Knus Jette

    SvarSlet
  2. Selv tak Gitte, det var en dejlig dag, og jeg var glad for at der kom så mange.
    Jeg regner med, at det skal være tradition, en hyggeligere tradition kan man da ikke forestille sig. Så må vi se om nogen nye vil prøve til, men jer der var med i år er også velkomne.

    SvarSlet
  3. Jeg er forbavset over hvor mange tulipaner son stadig blomstrer hos Høneballehaven.
    Hjemme hos mig i Viborg er de sidste næsten færdige.

    SvarSlet
  4. Hej Gitte. Det var sjovt at møde dig.

    Ihhhhh, jeg morer mig altså sådan over, hvordan alle disse have-blog-træf resulterer i fotos med kvinder lidt oppe i alderen med rumpen i vejret.

    D'er er næsten ikke et indlæg uden at to tre stk. Står med hovedet nedad og den anden ende mod kameraet.

    Ti hi ho ho haha mu ha haha.

    SvarSlet
  5. Hi hi... jeg bemærkede også rumperne :-D
    Tak for dejlige billeder fra jeres skønne træf. Man kan tydeligt se at I har hygget jer derovre i Høneballehaven.

    SvarSlet
  6. Dejligt rumpebillede... ;o)

    Mange tak for sidst Gitte, det var rigtig hyggeligt at møde dig i virkeligheden. Måske jeg en dag kigger ind over hækken når jeg alligevel er i Ring :o)

    SvarSlet
  7. Rumpebillederne viser vel en form for sindstilstand ("ah... planter, må ha'..."), men vi må lære at sætte os på hug... :) Dejlige billeder fra en skøn dag. Tak for sidst og hvor var det hyggeligt at møde dig, Gitte.

    Ulla

    SvarSlet
  8. Hej Gitte

    Så har jeg tilmeldt mig din blog. Glæder mig til at studere den nærmere. Kom lidt sent med et indlæg, men nu er det da på plads ;)) Tak for en hyggelig dag, håber vi ses igen.. :)

    Gode rumper ... ;)))

    SvarSlet
  9. Hej Gitte. Selvtak hyggeligt og møde dig. Ja det er skønt og møde ligesindede og sikken en masse dejlige planter, jeg fik med hjem. De fleste er plantet - resten får nyt sted og bo, når jeg har set hvordan de ser ud.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
  10. Kære Gitte
    Selv tak for sidst - ja det var enormt hyggeligt - og sikken vi fik talt planter og lært en masse igen igen!
    Skønt at man så også fik lidt planter med hjem, ik?
    KH Bente

    SvarSlet
  11. Tak for de mange gode billeder fra en smuk have.
    Ser ud til, at det var en rigtig god dag.
    Tak for kigget.
    Ha` en dejlig dag.

    SvarSlet
  12. Hej Gitte. Selv tusind tak og mange tak for køreturen. Jeg var så heldig at da jeg lige havde købt billet kom toget, så jeg var hjemme allerede kl. 19.30. Det er jo ingen sag, når man bliver fragtet rundt mellem skib og tog! Sikke nogle gode billeder du har taget i Høneballehaven. Det er sjovt at se, hvad vi hver især har hæftet os ved og taget billeder af!

    SvarSlet
  13. Hej Gitte.
    Tak for sidst, det var hyggeligt at hilse på dig.
    Jeg glæder mig til den fine porcelænsærenspris jeg fik af dig.
    Nyd varmen.
    Kh Lone

    SvarSlet