lørdag den 31. december 2011

Amaryllis og GODT NYTÅR

Hej alle i dejlige havebloggere.

Et lille sidste indlæg i dette år. Hvor jeg glæder mig til foråret ligesom som alle jer andre:-)
Tusind tak for året der snart er gået. Det har virkelig været en kæmpe oplevelse at dele denne interesse for alt hvad der har med have at gøre, med så mange dejlige mennesker.
Jeg glæder mig til 2012 og hvad året vil bringe af spændende oplevelser og møder med nogle af jer.
Mit plantekendskab er blevet betragteligt udvidet. Uhaa det kan jo gå hen og blive en dyr affære med alle de planter man ønsker sig...
Håber I alle kommer godt ind i det nye år, og på glædeligt gensyn.

Knus Gitte


14 kommentarer:

  1. Også et rigtig godt nytår til dig Gitte. På gensyn i 2012.

    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Godt nytår til dig og dine :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig godt nyt haveår:) Anne Gine

    SvarSlet
  4. Hej Gitte
    Jeg glæder mig også til vi "ses" igen i det nye år. Hav en dejlig aften, og et forrygende nyt[have]år!
    knus fra
    Eva

    SvarSlet
  5. Hej Gitte
    Ja det kan godt blive en dyr affære med alle de planter, vi er "nødt" til at købe, men hvor er det dejligt med al inspirationen, som vi får hos hinanden.
    Vi ses i 2012
    Godt nytår
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  6. Godt nytår til dig og dine, og måske ses vi i 2012 IRL.
    Annette

    SvarSlet
  7. Sikke en skøn og glad amaryllis :-)
    Jeg glæder mig også til et skønt haveår med jer alle hér i Blogland. Det kan kun blive forrygende.
    Godt nyt haveår til dig og dine også :-)

    SvarSlet
  8. Rigtig godt nytår!
    Så er foråret jo lige om hjørnet - håber vi :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  9. Hej. Rigtig godt nytår og tak for haveblogåret der er gået. Jeg glæder mig til at være en del af det også i 2012.

    SvarSlet
  10. Smuk amaryllis.

    Jeg ønsker også dig og dine et godt og lykkebringende nytår.

    SvarSlet
  11. Smuk smuk amarylis. Godt Nytår og et forrygende haveår i vente.

    SvarSlet
  12. Hej Gitte.

    Med det her lune vintervejr har jeg det næsten også som om foråret venter lige om hjørnet ;-)

    Godt Nytår til dig også.

    Bedste hilsner fra Mette

    SvarSlet
  13. Hej Gitte - også godt nytår til dig. Vi ses sikkert i 2012 :)

    Ulla

    SvarSlet
  14. Hej Gitte
    Ja, det bliver spændende at se, hvad 2012 bringer (forhåbentlig flere bede og mindre græs ;-))
    Godt nytår,
    fra Line

    SvarSlet